2014. május 12., hétfő

11.rész: Én lennék az?

Sziasztok! Meghoztam a 11.részt. Remélem tetszik ha igen akkor komizzatok!:) És köszönöm a +2000 oldalmegtekintést.<3 Jó olvasást!:) Puszi Eszter.:)




*másnap reggel, Rose szemszöge* 

Reggel a telefonom csörgésére keltem fel. Nem akartam elsőnek felvenni, de mivel már nem hagyott békén ezért muszáj volt. Ránéztem a kijelzőre és az "Anya" nevet jelezte. 
-Szia, anya!-szóltam bele kómás hangon.
-Szia kincsem! Most keltél fel?
-Nem már fent voltam.-mosolyogtam.
-Biztos, hogy nem keltettelek fel?
-Biztos.
-Oké.-hangján hallható volt, hogy mosolyog.-Azért hívtalak mert el kell, hogy mondjam, hogy nekem és apádnak üzleti útra kell, hogy menjünk Ausztráliába.
-Értem én de meddig?
-6 hónapra.-amikor kimondta akkor szó szerint leestem az ágyról mire, Justin felkelt.
-Hogy mennyire?-ha most elmennek akkor én mit csinálok fél évig egyedül egy nagy házban? 
-6 hónapra. És azért mondtam el ezt neked mert mire haza jössz akkor mi már nem leszünk itthon.
-De én holnap megyek vagyis megyünk haza.
-Nekünk ma kell, hogy elinduljuk.
-Oké, de ígérd meg, hogy Sethet és Linát meglátogatjátok!
-Ígérem kicsim. De most mennem kell pakolni és te ígérd meg, hogy vigyázol magadra!
-Ígérem, anya! Szeretlek titeket.
-Mi is téged kicsim! Szia!
-Szia!-elköszöntünk egymástól és letettem a mobilomat. 
Justinra pillantottam aki csak meredt szemekkel nézett rám.
-Mi az?-kérdeztem meg tőle.
-Miért vagy a földön?-röhögte el magát.
-Semmi., nem érdekes csak, úgy leestem.-küldtem egy biztató mosolyt, hogy tudja nincsen semmi baj.
-Hát jó. Akkor amit tegnap este mondtam azért nem haragszol rám?
-Miért haragudnék rád? Azért mert elmondtad, hogy nem tudsz mit venni Jazzynek?
-Hát tudod, hogy holnap után lesz a szülinapja és nem tudok neki mit venni.-szomorodott el.
Odamentem mellé és felemeltem fejét.
-Hé! Nyugi, veszünk neki olyan ajándékot amit imádni fog!
-Köszönöm!-ölelt meg amit én is viszonoztam.

*másnap a repülőn*

Tegnap megvettük, Jazzynek az ajándékát ami nagyon aranyos szerintem. Justin és Kevin nagy haverok lettek amióta már elindultunk Los Angelesből, Budapestre. A városról annyit, hogy nagyon szép és máskor is fogok idejönni. A Beliebereknek megígértük, hogy máskor is jövünk. Most éppen ülök és bámulom a hófehér felhőket és töröm az agyamat. Vajon Justin is, úgy érez mint én? Talán ő is többet érez mint barátság? Ezekre lehet, hogy nem kapok választ, de még ne hamarkodjuk el. Gondolkozásomból az említett fiú zavarta meg.
-Nem jössz oda hozzánk?-nézett bele szemeibe. Ha most nem veszem le róla a tekintetemet akkor itt ájulok el. 
-El vagyok én itt.
-Gyere már!-fogta meg a kezemet és odahúzott Kevinhez.
Hallgattam a fiúkat, ahogy néhány lányról beszélgetnek, hogy kivel mit csinálnának. Éppen ezért nem akartam idejönni hozzájuk. Előkaptam a fülhallgatómat és a mobilom, elindítottam egy zenét rajta és böngésztem néhány oldalt. Twitteremen sokkal több lett a követőim száma mint 2 órával ezelőtt. Addig-addig nézegettem míg egy érdekes posztra bukkantam.

@justinbieber: Mit tegyek, hogy észre vegyen az a lány akit szeretek? Elmondanám neki az érzéseimet de nem tudom elmondani. És ha megutál? Az lenne még a probléma. Segítsetek nekem Beliebereim. Segítsetek, adjatok ötleteket! Szeretlek titeket!

Azta. A nagy Justin Bieber szerelmes egy lányba? Ki nem néztem volna belőle, hogy szerelmes, de ki tetszhet neki? És engem miért érdekel ez annyira? Megbolondultam? Bele bolondultam Bieberbe? Térj magadhoz Moore! Nekem ennyi elég, hogy már bele szerettem egy kicsit, na jó nagyon nagyon de, hogy néz az ki, hogy egy lány vallna neki szerelmet. A képembe röhögne és a világnak elhíresztelné, hogy egy ilyen lány szerelmet vallott Biebsnek. Olyan rossz érzés tudni azt, hogy akit te szeretsz annak a szíve már másé. Talán ismét Selenáé? Kétlem, de még nem biztos. Annyit tudhatunk, hogy egy idővel később már fogjuk tudni, hogy ki tetszik Justinnak. Nem bírtam már ott maradni a helyemen ezért elmentem egy kicsit lepihenni.



*4 nap múlva*



-Lara add vissza, de most!-szaladok drága barátnőm után aki éppen, Justinnal beszél.
-Rose most éppen kint van és szaladok hozzá!-mondta és láttam, hogy csak az agyamat akarja húzni.
-Add már ide itt vagyok!-ordítok utána.
-Ja nem az csak a szomszéd kislány akire vigyáznom kell.-még mindig csak vigyorog.
-Jó szia!-indultam volna haza, mire beáll az ajtóba és nyújtja  felém a készüléket.
Én csak egy "Köszönöm, hogy végre ide adtad azt a szart!" nézéssel jutalmaztam meg és bele szóltam.
-Igen?
-Szia, Rose!
-Justin! Szia!
-Figyelj arról lenne szó, hogy tudod ma van, Jazzy szülinapja és nem jönnél át-e esetleg?-hallottam a hangjában, hogy úgymond fél a válaszomtól. Ez furcsa.
-De szívesen átmegyek!-mondtam mosolyogva.
-Ez remek! Akkor gyere mondjuk most!-kacagott.
-Rendben, nem sokára ott vagyok! Szia!
-Szia.-letettem mire, Lara már várt, hogy miről is van szó.
-Átmegyek, Justinhoz mert a húgának ma van a születésnapja és meghívott rá.
-Oké, de aztán semmi rosszaság!
-Ajj, Lara, hogy te is mindig a jóra gondolsz.-röhögve öleltem meg és már úton is voltam, Justinék háza felé.
A négy napról annyit, hogy még nem derült ki Justin titkos szerelme, de már írt ki olyat Twitterre, hogyha találkozik a lánnyal és csak ketten lesznek akkor bevallja neki, hogy mit is érez iránta. Az érzések a négy nap alatt fokozódtak és most már még jobban szeretem Justint. Nem tudom, hogy miért csak, úgy érzem, hogy nekem ő tetszik. És még annyit, hogy Justin bemutatott a családjának és azt hittem, hogy nem fognak szeretni sőt Jaxon már megkérte a kezemet mert szerinte én vagyok neki a tökéletes. Megzabáltam mikor ezt mondta, olyan aranyos volt. Jazzy már a jövő szülinapjára is meghívott. És Justin anyukája pedig egy aranyos, jószívű és kedves anyuka. Beszélgettünk olyan 2 percet és már attól a perctől fogva aranyosnak tűnt. Ha jól tudom akkor jön ma Jeremy is. Hát kíváncsi leszek, hogy mit fog szólni hozzám. Annyit gondolkoztam, hogy már el is mentem a házuk előtt. Visszamentem és becsengettem. Justin nyitott ajtót de már bentről lehetett tudni, hogy ő fog nyitni ajtót mert az az ismerős kiabálás "Majd én kinyitom!" mintha magamat hallottam volna. Beengedett, Jazzy már egyből letámadott egy öleléssel amit én természetesen viszonoztam. Az én kis szőke hercegemet felkaptam az ölembe és, úgy mentünk oda a kacagó szülőkhöz.
-Apa akkor bemutatom neked, Roset! Rose ő itt apa és Erin apa felesége.-mutatott be a felnőtteknek.
-Üdv Rose Moore.-fogtam kezet mindkettőjükkel.
-Tegezzél nyugodtan!-szinte egyszerre hagytál el a szájukat ez a mondat.
Justin töltött nekem inni valót és leültünk a kicsikkel játszani.
-Én ejetlen Jose fejeségem szejetlek!-mondogatta Jaxon. Megzabálom olyan aranyos. Cserébe amit mondott én egy puszit nyomtam arcára.
-Justin ez az a lány akiért oda vagy ennyire?-kérdezte Jeremy -amikor ittam- és sikeresen visszaköptem az italt a pohárba. Hogy micsoda? Én lennék az? Az előbbi mondat még mindig kong a fejembe ezért még sikeresen félre nyeltem az innit ami még a számban volt. Köhögni kezdtem de nagyon. Pattie egy kicsit megütötte a hátamat ami jól jött. Mikor már jól kaptam levegőt akkor kiszaladtam a mosdóba. Most komolyan én lennék az a lány aki Justin már fél éve szerelmes? És miért nem mondta el? Hát ez meglepett de nagyon.

4 megjegyzés:

  1. Kövitttttt !! :)))

    VálaszTörlés
  2. azért alakúlgatnak a dolgok Rose és Justin háza táján :$ :DDD király lett :D amikor elolvastam a részt elkezdtem vigyorogni és anyu nem tudta,hogy mi bajom van! :'D

    VálaszTörlés