2014. május 13., kedd

12.rész: Álmodtam volna?

Halihó! Meghoztam az újabb részt remélem elnyeri a tetszéseteket.:) Gondolom láttátok, hogy új lány lépett Rose szerepébe. Elég rövid lett de ezt nézzétek el.:) Köszönöm a +1 feliratkozót sokat jelent ez nekem.<3 Puszi Eszter.<3




Reggel a telefonom csörgésére keltem fel. Kómás fejjel néztem az órára ami 6:30-at mutatott. Minek keljek én fel 6:30-kor? A dátumon megakadt a szemem. Február 28 van. Tessék? Na jó visszamentem az időbe vagy mi? Hogy lehetne február 28? De hiszen június 15.-e volt tisztán emlékszem rá. Justinéknál ünnepeltük Jazzy szülinapját, de amúgy is, hogy kerültem én az ágyamba? Ez furcsa, de ez után még furcsább következett be. Anya lépett be a szobámba.
-Kicsim kelj fel mert péntek van és attól még suliba kell menned!-húzta szét a függönyt.
-Te, hogy hogy itthon vagy?-néztem rá furcsán.
-Miért ne lennék én itthon?-ült le az ágyra.
-Hát nem, úgy volt, hogy elmentek 6 hónapra Ausztráliába valami üzleti út vagy nem jól mondom?
-Kincsem, miről beszélsz? Nem értem, hogy miről beszélsz.
-Sethhez és Linához is mentetek?
-Minek mentünk volna?
-De hát nem értem, olyan hamar haza értetek.
-Honnan?
-Az üzleti útról vagy már eltelt fél év?-kérdeztem anyut mire ő felhúzta szemöldökét.
-Nem voltunk semmilyen üzleti úton.-mi van? Most teljesen össze vagyok zavarodva.-Se baj, de most készüljél mert iskola és nem sokára érettségi.-simogatta meg a hátamat, felállt és elhagyta a szobámat.
Oké, amit mondott az most igaz vagy csak kamuzik velem? Telefonom pittyegni kezdett ami azt jelenti, hogy üzenetem érkezett. Elvettem az éjjeli szekrényről, feloldottam majd megnyitottam.

Feladó: Esther
"Na készülsz a ma esti koncertre? Remélem nem felejtetted el!;)<3"

Milyen koncert? Megint beszervezett egy koncertet?

Címzett: Esther
"Milyen koncert?:O"

Feladó: Esther
"Ma van, Justinnak a koncertje akit te nem nagyon szeretsz tudod. Elfelejtetted?:O"

Címzett: Esther
"De már voltunk nem?"

Feladó: Esther
"Justin koncertjén itt Los Angelesben? Biztos, hogy nem voltunk tegnap elmentünk vásárolni nem emlékszel?"

Címzett: Esther
"Nem én tegnap, Justinnal voltam."

Feladó: Esther
"Álmodba esetleg, de a valóságban egész nap velünk voltál és vásároltunk! Megyek érted este mert suliba nem megyek ma. Legyél kész 6-ra. Puszi Est.<3"

Címzett: Esther
"Hát ez furcsa. Rendben, puszi!<3"

Nem értem ezt az egészet. A dátum, anyáék és még a ma esti koncert. De tudom, hogy Justin szerelmes belém és én is szeretem őt. Ezek csak át akarnak engem verni. De Estherből és anyáékból nem igen nézem ki mert nem olyanok. Akkor nem voltam Bieber koncerten még? Justin és Selena nem szakítottak? Nem mentünk el Budapestre? És Justin nem vallott szerelmet. Akkor ez, úgy tűnik, hogy álmodtam. Szomorúan álltam fel az ágyamról mikor a telefonom eszeveszett csörgésbe kezdett. A szám ismeretlen volt amit nem szoktam felvenni, de most kivételesen is felvettem.
-Haló?-szóltam bele félénken.
-Rose! Ma gyere el a legközelebbi kávézóba este 6-kor! Szeretlek!-mondta és letette.
Mindenki meg van ma bolondulva? Elsőnek anya, majd Esther és most meg az ismeretlen alak akinek igen ismerős volt a hangja. Nem törődve vele megfogtam a táskámat és elindultam a suli felé. Mikor odaértem be volt zárva azzal, hogy ma nincs tanítás. Hurrá! Utamat ismét haza vettem. Elmeséltem anyáéknak, hogy nincs ma tanítás mire ők felkuncogtak. Furcsán néztem rájuk, ők pedig csak megmondták, hogy egymáson röhögnek apuval mert apu kapott egy új szemüveget és nem neki áll jól. Felbaktattam a szobámba és elütöttem az időmet este 6-ig.

*Este 6-kor*

Csengettek. Megjött biztos Esther. Mivel senki sincsen itthon ezért mint mindig nekem kell nyitnom ajtót. Kinyitottam azt és drága barátnőm pedig a nyakamba ugrott és megölelt, amit én viszonoztam. Felszaladtam a táskámért és mehetünk is. Los Angeles hűvös utcáin sétáltunk és beszélgettünk néhány dologról.
-Nem megyünk meginni egy kávét?-nézett rám.
-Te most akarsz inni kávét Justin koncertje előtt?
-Miért ne? Gyere!-fogta meg a kezemet és behúzott egy kávéházba.

4 megjegyzés: