2014. április 28., hétfő

Prológus

Sziasztok! Gondoltam kezdek egy blogot amit már rág óta terveztem. Remélem tetszeni fog! Puszi Eszter!



Prológus


-Ajj Lara, igyekezz már!-szóltam az én kis drága barátnőmnek, aki képtelen elszakadni a pasijától.
-Megyek már!-pár szót váltottak még pár szót Austinnal és már ott is termett mellettünk.
Elindultunk haza mivel péntek van és szerencsére a sulinak vége van. Lara, Esther és én legjobb barátnők vagyunk kiskorunk óta. Imádom őket és ezt ők is viszonozzák.
-Rose!-szólt Esther mire én felé fordítottam a fejemet.-Tudod, holnap lesz egy koncert itt Los Angelesben és...hát tudod ki fog jönni?-kérdezte izgatottan mire én megráztam a buksimat, hogy nem.
-Justin Biebeeeeeeeer!-húzta el az "e" betűt. Tudni illik rólam, hogy nem nagyon szeretem Biebert csak a zenéiket el-elhallgatom. Esther már nagyon rég óta szereti és minden áldott percben róla beszél.
-Oké, és mit csináljak?-kérdeztem meg tőle mire bevette a kiskutya szemeket.
-Na nem! Nem megyek el veled, főleg egy Bieber koncertre!-még jobban nézett a kiskutya szemekkel.
-Jól van, legyen!-adtam be a derekamat mire Esther a nyakamba ugrott. Mire észbe kaptunk haza is érkeztünk. Elköszöntem barátnőimtől majd bementem a házunkba. Mikor beléptem az ajtón az én édes kutyusom szaladt elém. Felvettem az ölembe, "beszéltem" neki egy párat mire nyalni kezdte a kezemet. Letettem a földre, elmentem a konyhába kutyatápért és öntöttem egy kicsit a tálkájába. Friss vizet is adtam neki. Éppen mentem volna fel a szobámba mikor csengettek. Lesétáltam a lépcsőn és egyenesen az ajtóhoz mentem. Kinyitottam azt majd egy rég nem látott személy ölelt meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése