2014. június 1., vasárnap

14.rész: "Egy fiúnak sem pirultam el eddig!"

Sziasztok! Sajnálom, hogy nem érkeztem hamarabb résszel csak valamiért nem volt kedvem írni. Nem tudom, hogy olvassa-e valaki ezért úgy döntöttem, hogyha erre a részre összejön 5 komi akkor nem fogom befejezni. Ha nem lesz meg az 5 komi akkor következőnek egy résszel és egy Epilógussal jövök úgy, hogy ez csak rajtatok múlik. Itt a 14.rész ami nem lett hosszú, de nem is nevezhető ezt résznek, de azért remélem tetszeni fog! Puszi Eszter.<3



Miután elváltunk egymástól akkor összekulcsoltuk kezeinket, s beálltunk mi is bulizni. Nagyban táncoltunk mikor az én drága barátnőm bemondta, hogy most következik az ajándék osztás. Sok szép ajándékot kaptam és olyanokat is amikre nem számítottam. Esthertől azt az ajit kaptam amit még a Bieber koncert előtt néztem ki magamnak, azt a tengerkék ruhát. Lara és Austin is ott voltak és annak kivételesen örültem, hogy hazaértek a "nyaralásból" és itt vannak velünk. Tőlük egy pólót kaptam amin mi 4-en-Est, Lara, Aust és én-vagyunk rajta. Kaptam még pár cuccot aminek nagyon örültem. Miután vége lett az ajándék osztásnak akkor jött a szülinapi torta. Olyan szép volt, hogy nem akartam megenni.

                                                                           ***

-Kinyithatom már?-kérdeztem Justint aki persze bekötötte a szememet, mert egy meglepi helyre hozott.
Már vagy félórája sétálunk és fogalmam sincs, hogy hová megyünk. Egy pillanatban barátom megáll, s a hátamhoz megy, hogy levegye a kendőt. Mikor levette még csukva tartottam a szemem és vártam, hogy mondja ki azt a bűvös szót.
-Kinyithatod!-mondta és én, úgy is tettem.
Mikor kinyitottam szemeimet azt hittem ott helyben összeesek. A látvány annyira gyönyörű volt, hogy szóhoz sem jutottam. Tátva maradt a szám.-Na, tetszik?
-Justin! Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem.-mosolyogtam.
-Reméltem is, hogy tetszeni fog!-mosolygott ő is.
-Imádom!-mondtam, s megfordultam vele szemben.
-Én meg téged!-mondta és megcsókolta a homlokom mibe én sikeresen belepirultam.-Elpirultál!-vigyorgott.
-Egy fiúnak sem pirultam el eddig!
-Akkor én vagyok az első?
-Igen!-mondtam mire megcsókolt.
-Szeretlek!
-Én is téged Justin!
Az est további részét röhögéssel, s néhol csókkal töltöttük. És Justin karjaiban aludtam el.

20 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a blogod ! Szerintem van értelme folytatni :3

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogodat nagyon jól írsz !!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Abba ne hagyd! :)

    VálaszTörlés
  4. Folytasd! :) mert nagyon jóó!

    VálaszTörlés
  5. Abba ne merd hagyni csajsziiiiii *----* Nagyon jóóóóóóóóóóó.<3 imádom!<3

    VálaszTörlés
  6. Kár hogy vége van , pedig nagyon tetszik a blog

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz új része ?
    Már nagyon várom .

    VálaszTörlés
  8. Szó szerint imádom blogodat

    VálaszTörlés
  9. Történet nagyon jó lett és szereplők is .

    VálaszTörlés