2014. május 4., vasárnap

5.rész: Félre sikerült terv

Sziasztok! Megérkezett az 5.rész. Köszönöm a 850 oldal megtekintést. Nem fogom megszabni, hogy ehy részhez mennyi komi kell, de most úgy terveztem, hogy ha ehhez a részhez jön 3 komi akkor a 6.részt hosszabbra tervezem, de ez csak rajtatok múlik. Többet nem csacsogok jó olvasást.!:) Puszi: Eszter.:)




*2 hónappal később*
Ma érettségizünk le a barátnőimmel és az osztállyal. Éppen készül a hajam ami, csak annyi lesz, hogy behullámosítunk. Reggel fél 7 van. Utálok korán kelni, de mivel ez egy nagy nap -anyám szerint-, így muszáj volt. Mi is történt 2 hónap alatt? Nagyon sok dolog. Akkor azzal kezdem, hogy gondolom emlékeztem rá, hogy én és Justin benne voltunk a tévébe. Amit gondoltam az be is valósult. Justin és Selena szakítottak. Selena még aznap felkeresett, mikor a televízióban szerepeltünk. Nem lepődtem meg, mert tudtam, hogy el fog jönni vagy éppen felkeres. Leordította a fejemet, hogy hogy képzelem azt, hogy én az ő pasijával "barátkozok", még az ujjával is mutatta az idézőjelet és eltiltott Biebstől, de ezt persze, hogy nem tartottam be mert nem szólhat bele, hogy kivel is barátkozzak vagy kivel ne. Justinnal nagyon jó barátságot ápolunk egymás közt. Esther még mindig azt hiszi, hogy ő Mrs.Bieber de nem bírom már mondani neki, hogy majd ezt Justin dönti el. Lara és Austin is még együtt vannak aminek én nagyon örülök. Voltak még dolgok, de azok már nem érdekesek.
-Ezt el sem hiszem, hogy már többet oda biztos nem fogok menni!-szólalt meg, Est.
-Az iskolába?-kérdezte Lara.
-Igen. Nem hiszem el most komolyan. Nem fogom látni Mr.Morgan pofáját, ezaz!-ugrott egyet a székbe Esther, mire mi persze, hogy nevetésben törtünk ki. A telefonom elkezdett rezegni a zsebembe ami azt jelenti, hogy hívnak. Kikaptam azt és megnéztem, hogy ki az. Mosolyognom kellett mert olyan személy hívott.
-Szia!-mondtam mosolyogva.
-Szia, Rose! Hol vagy?
-Fodrásznál. Miért?
-Mert itt vagyok a házatok előtt és senki sincs itthon.
-Uh, anyáék elmentek valahova azt mondták, de én még nem tudom, hogy mikor leszek kész.-szomorodtam el.
-Nem baj megvárunk!-hallani lehetett a hangján, hogy mosolyog.
-Várunk? Kit hoztál magaddal, Chris?-kérdeztem édes, kedves bátyusomat.
-Eljöttünk Amyvel és hoztuk Larat is.
-Lara babaaa!-üvöltöttem a telóba, mire a csajok csak néztek rám és magukba pedig tartották a röhögésüket.
-Igen, ő is itt van, na majd gyere!
-Rendben, szia!
-Szia!-köszönt el, majd letettem a készüléket az asztalra. A lányokra néztem akik csak röhögtek.
-Most mi az?
-Lara babaaa!-utánozott Esther és még jobban röhögtek. Én bevágtam a durcit és nem szóltam hozzájuk. Mikor kész lett a hajam akkor kifizettem és megköszöntem a fodrásznak. Utamat haza vettem, mert ott várt az én kis testvérem és családja. Megöleltem őket mikor odaértem és bementünk. Beszélgettünk erről-arről, és megérkeztek anyáék is. Felmentem a szobámba és a szokásosat csináltam még nem indultunk el a suliba. Nézegettem itt ott, mikor észre vettem, hogy Justin valami szokatlant posztolt ki Twittere. Meglepődtem egy kicsit, de nagyon aranyos, hogy erre is gondol és el is jön rá.
@justinbieber: "Sok sikert szeretnék kívánni az én legkedvesebb és aranyosabb lány ismerősömnek @rosemoore-nak. Sok sikert csajos!;) Ott leszek, mert meghívtál!;)"
Ez olyan aranyos tőle. Nem tudtam volna nem visszaírni.
@rosemoore: "Köszönöm szépen @justinbieber !:)"
Mikor közzétettem az adatlapomhoz rögtön több lett a követőim száma, mint volt. Ez csak is Justin rajongói lehetnek.-gondoltam magamban, majd ránéztem az órára ami már 9-et mutatott. Oda kell, hogy érjek negyed 10-re. Basszus. Kapkodtam ide-oda és már otthon sem voltam. Siettem a sulihoz és sikeresen is odaértem. Ezaz Rose pacsit magadnak!

*2 óra múlva*

Megkaptam a bizonyítványomat és többé ide se jövök csak, ha a gyermekem fog idejárni. Boldogan mentem oda a családomhoz akik, gratuláltak. Mindenkit megöleltem és mindenkivel készítettem közös képet. Beszéltem a nagyimmal, amikor valaki hátulról átkarolta a derekamat. Megfordultam és csak megöleltem szorosan azt az embert körbe fonta a kezét a derekamon. 5 perc után engedtük el egymást. Lara és Est jöttek oda hozzám, hogy elvigyenek a csoport képre. Az osztály nagy része bepózolt és köztük mi is.
-Köszönöm, hogy eljöttél!-mondtam Justinnak aki megint megölelt.
-Meghívtál, így eljöttem!-suttogta a fülembe.
-Ha nem hívtalak volna meg akkor nem jöttél volna el?-kíváncsi voltam, hogy mit válaszol rá.
-De akkor is eljöttem volna!
-A ballagásra csak meghívóval lehet bejönni.-röhögtem.
-A nagy Justin Biebert akkor is beengedték volna.-rázta meg kabátját, azzal jelezve, hogy ő laza. Aha laza. Hát oké. Elmentünk haza, ott átöltöztem és mentünk egy buliba ahova Esther hívott meg minket Jussal. Gyalog mentünk el a helyszínre ahol már nyüzsögtek forogtak az emberek. Becsengettünk és a házi gazda nyitott ajtót.
-Na végre, hogy megjöttetek azt hittem, hogy leragadtatok egymásnál.-perverzen vigyorgott ránk mire mi természetes csak "Te hülye vagy!" nézéssel jutalmaztuk meg. Est elkapta a karomat és húzott befelé. Leültetett egy székre és mondta, hogy várjak. Itt ülök már vagy egy 30 perce és még mindig várok. Utálok várni. Valaki a fejét a vállamra tette és ordított valamit a fülembe.
-Nem vagyok süket!-ordítottam neki vissza.
-Gyere táncoljuk!-ragadta meg a kezemet Justin és a táncparkettre húzott. Ott átadtuk magunkat a zenének és egymással táncoltunk. Justinnak én háttal vagyok így ő a derekamat fogva táncol. Mikor megunta azt akkor magával szembe fordított. A szeme a szám és a szemem között cikázott. Közelebb, közelebb és még közelebb jött. Szánkat már csak pár milliméterek választották el. Nem bírta már tovább, ajkaimra tapadt. Nem elleneztem én sem, így visszacsókoltam. Észre vette, hogy ez a "játék" nekem is tetszik ezért bele mosolygott a csókunkba.



Megfogta a kezemet és elindult. Követtem őt, mire egy szobában találtam magam. Ott ledöntött az ágyra és újra a számat célozta meg. Áttért a nyakamra, elsőnek csókolgatta majd szívni kezdte, mikor végzett a "feladatával" akkor egy csókot lehelt rá. A pólóm alját babrálta, majd levette azt. Én is ugyan azt csináltam mint ő lekaptam róla a pólót és megtörtént az aminek meg kellett történnie.

*reggel*

Reggel kómás fejjel keltem fel. Rá pillantottam a mellettem alvó Justinra aki édesen szuszogott. Nem akartam felébreszteni mert olyan, aranyosan aludt. De ami tegnap este történt az gyorsan el kell, hogy felejtsük mert még bármi kisülhet belőle. Felöltöztem és arra eszméltem fel, hogy Justin az ölébe kap és pörgetni kezd.
-Ááá, Justin tegyél le!-ordítottam közben röhögtem. Megtette kérésemet, letett és mélyen a szemembe nézett.
-Justin, tudod, hogy ezt a tegnap estét gyorsan el kell felejtenünk!-mondtam el amit elakartam mondani.
-Tudom, tudom.-bólogatott-De ugye még barátok vagyunk?
-Persze!-mosolyogtam rá és megöleltem. 
Felöltöztünk elhagytuk Estherék házát, Justin haza kísért és megbeszéltük, hogy a tegnap este ne forduljon elő többet. Elköszöntünk egymástól és bementem. Anyáék még alszanak, nem is baj legalább azt mondom, hogy éjszaka jöttem haza. Nem szeretek hazudni, de ezt most muszáj lesz mondanom. Eddig minden jól ment míg valami nem inkább valaki el nem rontotta.

2 megjegyzés:

  1. na ki rontotta el????? :OOOO egész nap erre vártam! :'D nagyon,nagyon hiper-szuper irtó édes,jó,perverz rész lett! ^____^ <3

    VálaszTörlés